• För alla trädgårdsälskare   |   Fri frakt: Ordervärde över 1000 kr (gäller ej skrymmande försändelser)   |   Telefon: 08-599 996 00   |   Epost: kundtjanst@horto.se

0 Varukorg

 

Vanliga frågor
Här har vi samlat de vanligaste frågor vi fått

 

  • Hur ändrar jag eller avbeställer min order?

    Önskar du göra en ändring i en lagd order är det viktigt att du kontaktar oss snarast för att vi ska hinna ändra din order enligt önskemål.
    Då vi har en snabb hantering och expediering av våra ordrar kan vi inte garantera att vi kan stoppa eller ändra i din order.
  • Hur får jag min faktura?

    Vi samarbetar med SVEA Bank AB och de betalningsalternativ som presenteras vid "checkout" av varukorgen är faktura, delbetalning, kortbetalning, swisch och direktbetalning via internetbank. SVEA skickar faktura till uppgiven mejladress. Detaljerad information, se länk "villkor" som finnes vid SVEA checkout av varukorgen.
  • Hur lång är leveranstiden?

    Förutsatt att varorna finns på lager (med grön plupp märkt "2-5 dagar"), skickar vi din order dagen efter beställning och leverans sker efter 2-5 vardagar.
    Vi har också produkter med längre leveranstid.